miercuri, 7 iulie 2010

barza-i de vina

ma uit la meci. c'un ochi. si's foarte incantata de mine, moi!.. tin cu Germania, ce capsuna mea!
nu din afinitati neaparat foarte justificabile (la o adica), doar mai degraba fiindca-mi place de ei de data asta si-i vad pe podium.campioni, of course. 3 goluri in cca. 15 min de repriza a 2-a cu argentinienii e cam departe de a se chema ceea ce noi invatam de mici a fi "noroc sau bafta". nu-s microbista, dar imi place fotbalul de calitate. ma depaseste de departe colosul acesta, in care banii nu-s niciodata prea multi si totusi, ti-e incomod a-i vedea "pe bune" cand iti trece pe la ureche o "primuta"...si totusi, e frumos.si imi doresc, logic, sa merg si eu pe stadion. ca'n filmul "first kiss" cumva, astept si eu zambind usor pe "Acela" care sa ma plimbe si pe mine la un meci live.unul macar bunut!...si uite Spania rateaza la mustata in minutul 58. cu pressing, mititeii, fuga, fuga...
trebe ca tare mare libertate ai cand faci un sport for living, cum s-ar zice.pe bani, nu orisicum!dar nu de bani e vorba...ei sunt un gen de bonus.un bonus pentru asi, cu as in maneca din frageda pruncie.ce job?! ce batch?! ce timesheet si afterhours?!....in fotbal, e ritmicitate si niste disciplina.ca restul sunt si'n restul. joburilor.cu libertate mai putina insa....in restul joburilor.
oare putem vorbi de grade de comparatie in cazul libertatii? "tre sa ma eliberez putin mai mult, ca nu mai pot"... si cum adica, vorbim de libertatea faptelor sau a gandurilor? cuvintele spuse sunt mai putin libere decat cele scrise? iubim liber sau ne eliberam iubind?
ce e libertatea deci?!... e cu cenzura data. prin educatie cenzura, prin mediul ambiant cenzura, pentru ca "barza" ceea, care te (a)duce stie ea ce face!...
si iaca, Spania marcheaza (??) in minutul 70 si un pic mic!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu